Jag ska slåss i dina kvarter

Godmorgon... eller godmiddag snarare...

Varit vaken sen 7 !!!???? Varför i hela friden vaknar man så tidigt när man e ledig...

Ska strax ge mig av  , jag är som bekant kontaktperson ska träffa honom idag som alltid varje lördag.

Skånebesök idag... blir väl lite gott att dricka ikväll :)

Lyssnar mycket på Lasse Lindh just nu ... underbara texter , kan varmt rekomendera alla att lyssna på honom.

Bara en notis... hur i helvete kunde Karolina åka ut igår... kan småtjejerna sluta rösta med fittan TACK

Ja menar eddie sångmässigt kommer ALDRIG att mäta sig med karolina......

Mina kommentarer
Postat av: s therese

jadå! dude, jag vill pierca labret. Några bra argument för att min moder skall gå med på detta?! (Snälla berätta inte för henne, har inte föreslagit det än, hehe..) Förresten, har Ida piercat sig än?

kram

2009-10-13 @ 12:18:09
URL: http://soldansarbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara till mig!)

URL/Din bloggadress tack:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0