23 år sen sist....

Träffade som sagt en gammal klasskompis igår för en fika... har inte setts sen vi gick ut nian hua vad länge... & för er som inte kan räkna måste jag hmmm ha varit  runt 7 år när jag gick ut nian hahahhaa ...

Man blir aldrig äldre än man gör sig mentalt  är jag  allt mellan 3 & 20 år *ler* skämt åsido  ibland får man väl iaf försöka spela vuxen.

Annars går livet runt som vanlig.. äta jobba sova & skita är väl det som  händer just nu ,  försöker hinna med att vara en snäll & hmmm trevlig sambo ja man kan ju iaf försöka ;).
 försöka umgås med tonårsbarn, ja försök det ni  när de inte sover är med kompisar eller med pojkvänner.

Är extremt trött just nu *suck* så himla tråkigt väder  & att SL suger vet väl alla , hur kul är det att nästan hångla med främmande människor för att man står som packade sillar .

Ooooj vad jag låter positiv får nog skärpa mig lite  kram på er alla typ 5 som läser min blogg :)

Mina kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår dig, vill bara dra täcket över huvudet och dyka upp nån gång framåt vårkanten.

Saknar dig, gumman!

Kram!!!

2010-02-05 @ 08:15:36
URL: http://maruchkas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoho

2010-02-09 @ 18:09:09
URL: http://soldansarbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara till mig!)

URL/Din bloggadress tack:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0