Dags att sätta fart med bloggandet igen

Ja jag vet det var länge sen :) inte för att det är så många som följer min blogg.

Lite uppdatering då.... Har bytt jobb eller rättare sagt arbetsplats inom samma organisation, lite längre att pendla men men det är helt ok har fått ett helt gäng meds nya trevliga kolleger & det är ju alltid kul med nya bekantskaper.

Idag blir det en fika i stan med en väldigt gammal klasskompis jag ej sett sen nian, hon är på kurs här uppe & då får man ju passa på ska bli jättetrevligt & lite spännande  med tanke på att man inte setts på typ 100 år haha.

Julen & nyår stökades över relativt fort tyvärr :( alltid så när man har lite semester, vi har hunnit med 2 kryssningar alltid kul med lite party *fniss*


Här lyckades 3 av mina goa vänner hammna på samma bild vilken lycka :) från våran sommarfest hoppas nästa fest vinterfesten blir lika lyckad :)

Mina kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att du e tillbaks...saknar dig ju...

Fin bild...hahaha....Längtar tills vi ses igen.

Kramar i massor till er alla där uppe!

2010-02-02 @ 11:45:17
URL: http://maruchkas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen! Bra bild på alla utom på mig ser ju helt färdig ut!! Hoppas allt är bra med dig! Vi här nere ser framemot att komma upp till er i vår!! Längtar till en liten mini holiday! Kramen om dig :-)

2010-02-02 @ 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara till mig!)

URL/Din bloggadress tack:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0