Helgen

Har varit kanon tyvärr alldeles för kort som vanligt.

I lördags hade vi våra goda vänner Kurre & Linda på middag , med mycket god mat & dryck, mycket skratt & prat.

Söndagen fick man vila ut, sambon jobbade  jag varvade wow spelandet med tvättstuga & städning :)

Önskar  varenda gång jag bloggar att jag kunde skriva om ngt riktigt spännande  som händer men saken är den att det händer inget speciellt upphetsande  i mi8tt liv just nu, känner mig som en riktig svensson *fniss*

Mina kommentarer
Postat av: Anonym

Det är likadant på min blogg och faktiskt på de flesta...det är mest vardagens lunk som beskrivs...

Ha det gott, gumman.

Förresten, jag och Mi är lite sugna på att dra till Sthlm sista helgen i feb. Är ni hemma då?



Kram!

2010-02-08 @ 12:03:53
URL: http://maruchkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara till mig!)

URL/Din bloggadress tack:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0